Wymeldowanie - wydawanie decyzji

Jednostka prowadząca sprawę:
Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie

 Pokój nr 17

 Tel. 056-677-09-02

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r.  poz. 1397 z późniejszymi  zmianami),
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późniejszymi zmianami),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r.  poz. 1000 z późniejszymi  zmianami).


 I. Dokumenty od wnioskodawcy

  • Wniosek w sprawie wymeldowania osoby wraz z uzasadnieniem.
  • Załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy).
  • orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania.


 II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa za wydaną decyzję - 10 zł.

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 90 dni.

 IV. Jednostka odpowiedzialna
Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie

Pokój nr 17

Tel. 056-677-09-02

V. Tryb odwoławczy
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Stolno w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

 VI. Uwagi
Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego  i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (78kB) word


metryczka


Wytworzył: Anna Kotowska (10 lipca 2008)
Opublikował: Janusz Frąckiewicz (17 lipca 2008, 11:54:45)

Ostatnia zmiana: Anna Kotowska (27 lutego 2020, 13:30:13)
Zmieniono: zmiany

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2326