Wymeldowanie - wydawanie decyzji
Jednostka prowadząca sprawę:
Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie
Pokój nr 17
Tel. 056-677-09-02
Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późniejszymi zmianami),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późniejszymi zmianami),
-
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późniejszymi zmianami).
I. Dokumenty od wnioskodawcy
-
Wniosek w sprawie wymeldowania osoby wraz z uzasadnieniem.
-
Załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy).
-
orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania.
II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa za wydaną decyzję - 10 zł.
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 90 dni.
IV. Jednostka odpowiedzialna
Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie
Pokój nr 17
Tel. 056-677-09-02
V. Tryb odwoławczy
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Stolno w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
VI. Uwagi
Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (78kB)
metryczka
Wytworzył: Anna Kotowska (10 lipca 2008)
Opublikował: Janusz Frąckiewicz (17 lipca 2008, 11:54:45)
Ostatnia zmiana: Anna Kotowska (27 lutego 2020, 13:30:13)
Zmieniono: zmiany
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2326