Rejestry
Rejestry i ewidencje są prowadzone przez właściwych merytorycznie pracowników w ramach stanowiska pracy
Urząd prowadzi archiwum zakładowe oraz składnicę akt.
REJESTR EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna (Podstawa prawna Ustawa Prawo Przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r., poz. 1292)
MIEJSCE UDOSTĘPNIANIA:
U.G. Stolno I piętro, pokój nr 9
REJESTR EWIDENCJI LUDNOŚCI
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Informacje zawarte w tym rejestrze udostępniane są wyłącznie na wniosek osoby zainteresowanej.
MIEJSCE UDOSTĘPNIANIA:
Urząd Stanu Cywilnego pokój nr 17
REJESTR ZARZĄDZEŃ WÓJTA
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Rejestr ten jest do wglądu dla osób zainteresowanych i zawiera wszystkie wydane i obowiązujące zarządzenia/.
MIEJSCE UDOSTĘPNIANIA:
pokój nr 16
REJESTR UCHWAŁ RADY GMINY
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Rejestr ten zawiera spis wszystkich uchwał podjętych przez Radę Gminy. Informacje w nim zawarte są dostępne dla wszystkich zainteresowanych
MIEJSCE UDOSTĘPNIANIA:
pokój nr 9
REJESTR OSÓB KTÓRYM UMORZONO ZALEGŁOŚCI PODATKOWE
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Ewidencja prowadzona jest przez Pana Bartłomieja Raś pracującego w Referacie Planowania i Finansów. Wykaz aktualizowany jest co kwartał. Umorzenie następuje na podstawie wniosku złożonego przez osobę zainteresowaną, który zostaje rozpatrzony przez odpowiednie organy.
REJESTR SKARG I WNIOSKÓW
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Rejestr ten jest do wglądu dla osób zainteresowanych i zawiera wszystkie wydane i obowiązujące zarządzenia/.
MIEJSCE UDOSTĘPNIANIA:
pokój nr 16
REJESTR WYDAWANYCH UPOWAŻNIEŃ I PEŁNOMOCNICTW
SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA:
Rejestr ten jest do wglądu dla osób zainteresowanych i zawiera wszystkie wydane i obowiązujące zarządzenia/.
MIEJSCE UDOSTĘPNIANIA:
pokój nr 16
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Stolno jest prowadzony na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U z 2012 r., poz. 406) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012r., poz. 189), które weszło w życie 21 maja 2012 r.
Sposób udostępniania danych zawartych w rejestrze instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Stolno:
1.Rejestr instytucji kultury prowadzi Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, pokój nr 9, 86-212 Stolno Tel. 56 677 09 16.
2.Zgodnie z §10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych nim zawartych zamieszcza się Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora, tj. BIP Urzędu Gminy Stolno.
3.Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
a)Otwarty dostęp do zawartości rejestru
b)Wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
4.Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, jest bezpłatnie i odbywa się przez stronę BIP organizatora.
5.Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury w siedzibie organizatora, tj. w Urzędzie Gminy Stolno – pokój nr 9- u Pani Moniki Stępień.
6.Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się wnioskiem o jego wydanie.
Wydanie urzędowe poświadczonego odpisu rejestru albo księgi rejestrowej następuje na wniosek i zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U 2006, Nr 225, poz. 1635 z późn. zm) na podstawie załącznika do ustawy, od każdej pełnej lub zaczętej stronnicy podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł.
Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej w Urzędzie Gminy Stolno należy dokonywać na konto:
Bank Spółdzielczy w Toruniu 41 9511 0000 0016 1969 2000 0130
Do wniosku o wydanie poświadczonego odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej należy dołączyć dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej.
Wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym pobierz (656kB)
REJESTR ŻŁOBKÓW I KLUBÓW DZIECIĘCYCH
W związku z ustawą o opiece nad dziećmi do lat 3 (Dz.U. Z 2016 r. Poz.157) prowadzenie żłobka lub klubu dziecięcego jest działalnością regulowaną i wymaga wpisu do “Rejestru żłobków i klubów dziecięcych” prowadzonego przez Wójta Gminy Stolno. Zgodnie z art. 27 ust. 2 ww ustawy rejestr jest jawny i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
WYKAZ OPIEKUNÓW DZIENNYCH
W związku z ustawą o opiece nad dziećmi do lat 3 (Dz.U. Z 2016 r. Poz.157) zatrudnienie opiekuna dziennego wymaga wpisu do “Wykazu opiekunów dziennych” prowadzonego przez Wójta Gminy Stolno. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ww ustawy wykaz jest jawny i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
metryczka
Wytworzył: admin (12 czerwca 2006)
Opublikował: Janusz Frąckiewicz (9 stycznia 2007, 10:18:00)
Ostatnia zmiana: Monika Stępień (31 grudnia 2019, 08:30:21)
Zmieniono: aktualizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 15920